lördag 2 juni 2012

Drömmer om bättre väder

HÄR, HÄR, HÄR och HÄR,
Det är ett riktigt ruskväder idag. Jag tor en tur ner till sopprummet med blöjpåsen och jag vet inte när jag frös så mycket senast. Det regnar på tvären och är 6 grader varmt.

Så nu sitter jag i soffan nerbäddad under en filt och drömmer om varmare väder. IKEA har jätte mycket fina utemöbler tycker jag. Det vi "behöver" är matmöbler till baksida, en solsäng, en bänk att ställa under arbetsfönstret och ett stort parasoll till baksidan. Jag tror dessa skulle kunna göra sig fint. Så om någon känner för att slänga ett presentkort ala grande på mig, eller kanske skicka över en snygg solsäng, så feel free.

Möblerna komemr dock få vänta ett tag. Jag åker inte till IKEA när det är rusk väder ute. Det är nästan som att be om magsår och blåmärken på hälsenorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar