lördag 16 oktober 2010

Arg

Nu är jag arg. Och det jobbiga är att jag inte kan rikta min ilska. Eller jo, i min värld är allt målarnas fel eftersom att det har tagit en hel evighet för dem att måla huset. Och sen är det projektledarens fel eftersom att han inte har jagat på tillräckligt mycket. Jag har bilder från den 7/7 då garaget har börjat få sin slutgiltiga färg. Idag är det den 16/10 alltså tre månader senare. Och det är inte klart än! Japp, just nu är jag en missnöjd kund. Och det krävs en hel del för att få mig nöjd just nu.

7/7-10

Men det är inte det jag är mest arg på. Jag sådde gräset så kvickt jag kunde efter det att målis tog bort sin kran (återigen, varför målade han inte övervåningen först!?!?). Men det kommer inte att gå, vi kommer inte få något gräs i år. F*n j*la sk*t!!!! För i natt kom frosten på riktigt. Det är ljuvligt vackert, men jag kan inte njuta av det för jag är arg! Och nu är det väl antagligen för kallt för att måla fasaden, så det blir väll inte klart det heller...

1 kommentar:

  1. Ni får kräva att säljaren står för en rullad kvalitetsgräsmatta i vår när målarna är klara. Tycker jag låter rimligt. Såååå dyrt är ju inte det.

    SvaraRadera