onsdag 16 juni 2010

Jordhögen väck!


Jordhögen är nu ett minne blått. Känns fantastiskt. Jag, mormor och lilla  O åkte ut strax efter linch till villan för att lämna lampor till elis. När vi svänger upp på vår  gata ser vi att grävis är på plats och har i mina ögon kommit mycket långt med att ta bort jordhögen och jämna ut marken. Helt fantastiskt! Vi satt på altanen en stund och beundrade mannen och maskinen. Vilket jobb han gjorde! Lilla O fick ganska omgående en ny idol.


Jag och J åkte ut till Villan nu ikväll för att se hur långt han hade kommit. Och jag kan sammanfatta det hela med ett WOW!  Helt plötsligt förstår vi hur stor tomten faktiskt är och vilken underbar baksida vi kommer att få. Det verkar som om det låg en hel del bumlingar i högen och med mina lekmannaögon tycker jag att det ser ut som om de kommer att räcka en god bit påväg till den bakre stödmuren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar