onsdag 18 januari 2012

Lekparken



Vår lekpark. Med de kansiga gungorna. Först var jga övertygad om att någon hade monterat dem fel. Men nu, när jag har vant mig, verkar det ändå väldigt rätt. De stora barnen står upp på gungorna och gungar mot varandra, och de små, som min herr O, sitter ovanpå däcket och gungar. O leker även hinderbana och klättrar igenonm däcken.

Kommunen har även iordningställt en isplan uppe vid snigellekparken. Nu hoppas jag bar att de även kommer att spola den. Annars känns det som om den lika gärna kunde ha varit. Herr O längtar tills det kommer is på den och vi kan åka skridskor tillsammans. Jag vet att målaren har is just nu, men jag känner mig inte säker på is på sjön. Jag tycker till och med att det är läskigt, så en liten skridskobana på området tycker jag är fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar