måndag 5 april 2010

Mina nya kärlekar

Efter en helg i röjandets tecken har jag funnit mina nya kärlekar. De har varit oumbärliga! Mina fristads arbetsbyxor och min sekatör från gardena. Vi har varit tajta som få, samarbetat som om vi aldrig hade gjort något annat.

Jag ska ärligt erkänna att jag var skeptisk till byxorna. Jag är ifs skeptisk till alla byxor då jag sällan hittar något som passar mig. Men dessa byxor var som sagt fantastiska. Underbar passform och fickor till tusen. Perfekt att fylla med sekatören, bananer, nappar och snytpapper. För jag är ju inte bara nybyggare, jag är ju även mamma.

Som det verkar just nu finns det en chans att tomten nån gång kommer att bli en trädgård..

1 kommentar:

  1. najsiga byxor! Det ska jag skaffa mig när jag köper mig ett radhus och orkar med tomten. Haha nu när jag har världens största tomt är jag inte ens i närheten intresserad! Skumt va?!

    SvaraRadera