söndag 7 november 2010

Älskar rea!

Jag  verkligen älskar rea. Speciellt när det är rea på saker som jag verkligen vill ha, alltså inte bara fyndrea. Jag var på Plantagen igen i veckan. Denna gång kom jag hem med en hägg, en rabarberstock, en fjärilsbuske och 18 timjanplantor till det fashionabla priset 100kr! Helt fantastiskt! Så hittills har jag inhandlat 8 syrenbuskar, en magnolia, ett körsbärsträd, två rabarberstockar, 15 vitasmultronplantor, 2 fjärilsbuskar, en hägg och 18 timjanplantor på rean på plantagen. För detta har vi betalt ca 1300kr, jag vågar inte fundera över vad det hade kostat om vi hade handlat allt detta till normalpris.

1 kommentar:

  1. Superköp! Det lönar sig verkligen att handla på hösten. Vi fick t.ex. 20 murklockeplanter oss mer eller mindre tillslängda, de ville inte ha betalt. De såg inte så jättekul ut, men det är ju perenner så de kommer ju nästa år. Vi har också köpt en fjärilsbuske det är helt fantastisk hur de drar till sig fjärilar. Jag hade inte sett en enda fjäril förut i trädgården.
    /Carin

    SvaraRadera