måndag 22 oktober 2012

Tråkiga attityder

Varför måste vissa hantverkare vara så in i vassen otrevliga. Det är som om jag ska förstå och veta om en massa saker som jag anser är fackkunskap. Det finns en anledning till att jag anlitar hantverkare. Jag är kass på allt som har med att bygga hus att göra. Jag kan ingenting! Jag litar blint på de hantverkare som Sävsjö Trähus anlitat. Förklara därför gärna för mig, men "lilla-gumman" mig inte. Jag är inte blåst! Jag är fruktansvärt bra på det jag gör och jag förutsätter att de jag betalar ska vara fruktansvärt bra på det dem gör. För mig finns inget annat än perfektion, jag har inte betalat för något halvdant.

Så hur svårt ska det vara att säga
"Det låter konstigt. Det måste jag komma och titta på så får vi se vad vi kan göra åt det" och faktiskt mena det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar