onsdag 8 februari 2012

Inte så nöjd med elektrolux


En helt vanlig onsdag. Lite tända ljus, lite ostkex och totalt avslappnad... eller inte.

Hur det går med köksfläkten? Ja... elektrolux atår just nu inte högt i kurs kan jag lova. Teknikern skulle ju kommit igår. Men han dök inte upp, och han ringde inte. Efter 4(!) samtal till service fick jag reda på att han var sjuk och därför inte kunde komma. Att det först och främst inte ringde någon och berättade för mig tt han inte skulle dyka upp är skam på torra land. Att det sedan tog fyra samtal (det sista 17.20) för att få reda på att han inte skulle komma är ännu mer pinsamt. Sen hade de dessutom lyckas slavra bort min felanmälan. Tack för det.

Nu ska tekninkern höra av sig i morogn för att komma förbi och kika på vad vi har för motor till fläkten så han kan beställa en ny. Jag vågar knapt tänka på vad leveranstiden på den är. Jag har nu varit utan köksfläkt i 3 veckor. Skit är det... Roligt att typ alla maskiner i huset är elektrolux. Dte är bara att hålla tummarna att de inte går sönder så jag slipper den här cirkusen fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar