torsdag 25 mars 2010

Inbyggt hörnbadkar

Bilden är lånad HÄR

Vi ska bygga in vårt hörbadkar (likadant som på bilden ovan). Jag har en vision av hur jag vill att det ska bli. Jag skulle vilja ha det som en kombination av bilderna nedan. I framkant vill jag att det ska gå kant i kant med badkaret. Mot väggarna vill jag att det ska bli uppbyggt ca 5cm och 10cm djupt. Det är vikgt att det får plats att ställa ett vinglas. Jag tänkte att vi ska använda oss av vit matt klinkermosaik, 2,5x2,5cm. Vad tror ni, blir det snyggt?



Bilden är lånad HÄR

  
Bilden är lånad HÄR

Bilden är lånad HÄR
 Bilden är lånad HÄR

1 kommentar:

  1. Vad har ni mer för färg i badrummet? Snyggt med inbyggt, absolut viktigt med vinavställningsplats :-)
    Kan vara snyggt med en inbyggd liten typ hylla i väggen, hoppas du fattar vad jag menar. Där man kan ha schampo, eller ljus eller nå´t. Kram

    SvaraRadera